Ana içeriğe atla

Ex-Girlfriend Club


Running Man izleyenler vardır aramızda kesin, benim en çok sevdiğim varyete showlardan biridir. Peki Running Man izleyipte Song Ji Hyo sevmiyen var mı aramızda bunu hiç zannetmiyorum. Running Man fanlarının bir tanesidir Ji Hyo. Hem Running Man'ın başarılı bir üyesi hem de çok iyi bir oyuncu olduğunu biliyoruz. Bilmeyenler ise bu dizi de kesin öğrenecektir. Bende Ex-Girlfriend Club' a  Ji Hyo' yu için başladım. 12 Bölümlık dizi arıyordum. Bu dizide de Ji Hyo' nun oynadığını görünce hemen izlemeye koyuldum diziyi, çok da beğendim. Dizinin tarzı diğer Kore dizilerine göre baya bir farklı diyebiliriz. Yakışıklı bir adamın eski sevgililerinin bir anda etrafında bulmasını anlatıyor. Konusu gerçekten güzel keyifli bir dizi. Oyuncularını da seveceğinizi düşünüyorum. İyi Seyirler KoreCanlarım. :)




KONUSU:

Kim Soo Jin, kendince başarılı bir yapımcıdır. Yaptığı bir çok filmle ödül almıştır. Çalıştığı şirket borç altındadır ve şirketi kurtarmak zorunda hisseder. Yeni bir senaryo bulup. film yapıp şirketi kurtarmayı hedefler.


Bang Myeong Soo, webtoon' da başından geçenleri yazan bir senaristtir. Geçmişteki kız arkadaşlarıyla olan tüm ilişkilerini yazmaktadır. 





Soo Jin kısa süre sonra aradığı senaryoyu bulur ve senaristiyle tanışmaya gider. Karşılaştığı senarist ise Bang Myeong Soo' dur. Eskiden sevdiği adam olan Myeong Soo' dur. Myeong, Soo jin'i görünce çok şaşır eskiden yakın arkadaşlardır. Soo Jin bu filmi yapmak zorunda olduğunun farkındadır. Şirketi, çalışanları ve kendini kurtarmalıdır.

Soo Jin' in film de kullanacağı hikaye Myeong Soo' nun webtoon da yazığı hikayedir. Hikayeyi kullanmak isteseler de hikayenin içindeki 3 karakterden izin almaları gerekir yani Myeong Soo' nun 3 eski sevgilisinden, bu durum Soo Jin' i zor duruma düşürmektedir. 



Eski sevgililerden Jang Hwa Young ilk başta filmi yapılmasını istemez daha sonra ise film' e sponsor olmaya karar verir. İşler daha da zor duruma sürüklenir. Hwa Young bu durumu nişanlısından saklamalı ve evliliğini tehlikeye atmamalıdır. 

Soo Jin bir yandan film' i yapmak zorundadır bir yandan ise 3 kadınla başa çıkmalıdır. 

Soo Jin ise başarılı yönetmen Jo Gun ile filmi çekmeye karar verir. Ama bu durum Myeong rahatsız eder çünkü Jo Gun' un Soo Jin' den hoşlandığının farkındadır ve Soo Jin'i kaybetmek istemez.
















Tanıtım Videoları:




Yorumlar

Popüler Yazılar

Jugglers

Bazen internette boş boş gezinirsiniz ve ne yapacağınızı bilemezsiniz ya,ben onu genellikle yaşıyorum daha sonra ise  dizi izlemeye karar verip bulduğum dizilerden birine anında başlarım bu dizi de öyle oldu işte adını gördüm ve hemen tanıtımını izleyip, diziye başladım. Evet sayın seyirciler mükemmel bir dizi izle gene karşınızdayım... Diziyi ilk olarak tanıtımlardaki başrolümüzün sempatikliğinden izlediğimi söyleyebilirim. Tanıtımlardan eğlenceli bir dizi olduğunu elbette anlayacaksınız açıkcası ben çok beğendim diziyi başroldeki erkek oyuncumuz Choi Daniel, olduğundan biraz tereddüt etmiştim dizinin romantik komedi olmasından çünkü Daniel'e daha çok aşırı dram ve romantik dizileri yakıştıyordum. Ama fikrimi değiştirdim kensinlikle romantik-komedilerde de bir numara ayrıca çok da yakışıklı kendisi :) Lafı çok uzatmadan diziyi beğendiğimi ve izlemenizi önerdiğimi söylemek isterim hadi konusuna geçelim...

Can You Hear My Heart

Bu diziyi nasıl yazacağımı bilmediğim için izledikten sonra sizinle paylaşamamıştım. :(  Diziye tek kelimeyle bayıldım. Cidden ama cidden bayıldım. Dizinin uzun süre etkisinde kalmıştım. Çok hüzünlendiğim hatta ağladığım ama bir o kadar da gülümsediğim ve acaba diğer bölümde ne olacak diye heycanlandığım bir dizi. Şimdi diyorsunuz diziyi neden yazmadın. Dizi yaklaşık 30 bölüm bu yüzden konuyu yanlış toparlamaktan ve size yanlış özetlemekten korktum açıkcası ama yazmaya karar verdim. Böyle güzel bir diziyi sizden esirgeyemezdim. :) Bir çok KoreCan diziyi izlemiştir ama izlemeyenler için ya da yeni KoreCanlar için diziyi kesinlikle ve kesinlikle öneriyorum. Hatta hemen izlemeye başlamalısınız. Keyifli Seyirler. Konusu merak edenler devamını okuyun. :)

Wild Chives and Soy Bean Soup: 12 Years Reunion

Uzun zamandır blog okuyucularıma dizi önermemiştim. Şimdi size dizi önermek için geldim. Bundan sonra sık sık yazacağım. Bu yüzden her gün blogu takipte kalın. Size bol bol dizi önerilerinde bulunmak istiyorum. Sizinle paylaşmak istediğim bir çok dizi var. Veee hemen onlardan biriyle başlayalım mı, ne dersiniz? Dizimi hemen övmeye başlamayacağım çünkü bu diziyi ilk izlemeye çalıştığım da bir kaç bölümünü izleyip diğer bölümlerini izleyememiştim çünküüüü dizinin 3-4 bölümden sonrasının izlemek için sitelere girdiğimde hata veriyordu ve izleyememiştim. Ama ben izlemekten vazgeçtim mi asla :) tabi ki de  hemen bölümlerini indirdim, izledim. Şimdi bana soracaksınız biz diziyi nasıl izleyeceğiz diye dizinin sorunlu bölümleri düzeltilmiş rahatça izleyebilirsiniz. Hadi hadi diziyi anlatmaya geçiyorum. :) Ha bir de küçük bir not dizi de Nam Goong Min oynuyor. :)